Způsoby doručení

osobní odběr

 

Osobní odběr

Osobní odběr je možný v Brně na ulici Jugoslávská 154, ale pouze po předchozí domluvě (po objednání vyčkejte na náš telefonický kontakt, kde se na všem domluvíme).

Uhradit objednávku na osobní odběr můžete v hotovosti na místě.



Česká pošta - doporučená zásilka (1-3 kusy zboží - dle velikosti a váhy)

Cena za dopravu: 50,- Kč. Při odeslání na dobírku s platbou při převzetí je cena: 90,- Kč.doporučená zásilka

Objednané zboží je doručeno prostřednictvím České pošty a jejich služby Doporučená zásilka.

Zboží bude doručeno nejpozději do 2 pracovních dnů.

Po odeslání zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku a odkazu na online sledování zásilky.

V případě, že Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky Vám bude vložena informace o uložení zásilky.

Na poště bude balík uložen 15 dní. 

Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku (v tom případě je cena 85,- Kč), případně před odesláním zboží -  bankovním převodem.

Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. 

Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinen vyčkat otevření zásilky.

V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.



Česká pošta - cenný balík (pro větší balíčky)cenný balík

Cena za dopravu: 90,- Kč. Při odeslání na dobírku s platbou při převzetí je cena: 130,- Kč.

Objednané zboží je doručeno prostřednictvím České pošty a jejich služby Cenný balík.

Zboží bude doručeno nejpozději do 2 pracovních dnů.

Po odeslání zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku a odkazu na online sledování zásilky.

V případě, že Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky Vám bude vložena informace o uložení zásilky.

Na poště bude balík uložen 15 dní. 

Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku (v tom případě je cena 120,- Kč), případně před odesláním zboží - bankovním převodem

Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.

Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinen vyčkat otevření zásilky.

V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.